loading...
برترین سایت پیرانشهر
به سایت من خوش امدید
خوش امدید

آخرین ارسال های انجمن
مصطفی بازدید : 98 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

ل

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا می دانستید دوربین اندروید شما قادر است از روح های سرگردان نیز عکس بگیرد ؟!

Ghost in Cam Pro برنامه بسیار جالبی است که امکان انجام چنین کاری را با نصب بر روی گوشی یا تبلت شما فراهم آورده و می تواند لحظات بسیار شاد و البته شگفت انگیزی را برای شما و دوستانتان ایجاد کند .

ویژگی ها :
- تصاویر ترسناک : عکس های ترسناک بسیاری در این اپلیکیشن وجود دارد که شما می توانید به صورت دستی و یا اتوماتیک از آنها برای تزیین تصاویر خود بهره بجویید .
- فریم های ترسناک : اگر می خواهید عکس هایی که گرفته اید در قاب های دلهره آور قرار گیرند ، این ویژگی به شما کمک خواهد نمود .
- دوربین ترسناک : با استفاده از این امکان می توانید از دوست خود بخواهید که با دوربین اندروید شما عکسی بیاندازد . پس از ضبط شدن تصویر حتما او ترس را در وجودش احساس خواهد کرد !
- پشتیبانی از دوربین عقب و جلو
- امکان تنظیم شفافیت روح ها
- استفاده از افکت های تصویری مختلف

مصطفی بازدید : 90 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

856

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

مصطفی بازدید : 96 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازار

بازار مانند پلی استور و یا اپ استور به شما این امکان را می دهد تا برنامه های مورد نیاز خود را به صورت رایگان و بدون هیچ دردسری دانلود کنید. از ویژگی های بازار می توان به سرعت دانلود بالا و آپدیت زود به زود و قار گرفتن برنامه های جدید و … نام برد.همچنین شما می توانید برنامه های خود را در بازار قرار دهید. بازار قابل اجرا در تمامی گوشی های اندرویدی می باشد.

مصطفی بازدید : 82 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

س

وسیله این نرم افزار برقراری تماس تصویری و رایگان بصورت اینترنتی با دوستان و یا آشنایتان در اسکایپ بوسیله تلفن های همراه اندروید و آیفون با کیفیتی بالا امکان پذیر می باشد .

مصطفی بازدید : 200 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

3

  Xara3D ابزاریست که با محیط کاربری جذاب و استفاده بسیار آسان به کاربر این قابلیت را می دهد تا در سریعتر زمان ممکن زیباترین تصاویر و Object های گرافیکی به صورت کاملا سه بعدی پدید آورد. این ابزار برای طراحی های گرافیکی تحت وب هم بسیار مفید است، زیرا با سادگی می توان لوگو و یا تیتر سایت را به صورت سه بعدی طراحی کرده و به صورت انیمیشن های سه بعدی متحرک در صفحه وب به زیباترین شکل ممکن به نمایش در آورد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار (ادامه...)

مصطفی بازدید : 63 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

tom

ام انیمیشن: Tom & Jerry TV Shows E41-80 – تام و جری (موش و گربه) قسمت های ۴۱ الی ۸۰ ژانر: انیمیشن ، کمدی سال انتشار: ۱۹۷۵ مدت زمان: ۴۰×7 دقیقه حجم: ۶۴×40 مگابایت کیفیت: DVDRip زیرنویس فارسی: ندارد خلاصه داستان: انیمیشن بسیار زیبا و دوست داشتنی موش و گربه که همواره در تمامی سنین طرفدارهای خود را دارد ، روایتی از ماجراهای بین یک موش و گربه می باشد که همواره به بازیگوشی پرداخته و مشکلاتی را برای یکدیگر ایجاد می کنند. هر قسمت از این مجموعه ، جذابیت خاص خود را دارد و موضوع جدیدی را در بر می گیرد و … (ادامه...)

مصطفی بازدید : 46 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

ios

ios سیستم عاملی است که توسط شرکت اپل ساخته و روانه بازار شده است . این سیستم عامل ابتدا برای گوشی های موبایل Iphone به کار گرفته شد و سپس برای دستگاههای دیگر این شرکت از جمله IPAD و IPOD عرضه گردید . این سیستم عامل جزو دو سیتم عامل برتر بر روی گوشی های موبایل است . سایت دانلود فارسی افتخار دارد تا فیلم آموزشی برنامه نویسی سیستم عامل IOS را در اختیار شما بازدید کننده گرامی قرار دهد . (ادامه...)

تعداد صفحات : 9

درباره ما
برترین سایت پیرانشهر دانلود بازی-برنامه-فیلم واموزش درسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید در وب سایت چه مطالبی قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 396
  • بازدید کلی : 11,474