loading...
برترین سایت پیرانشهر
به سایت من خوش امدید
خوش امدید

آخرین ارسال های انجمن
مصطفی بازدید : 63 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Document-Scanner

به وسیله ی این نرم افزار کاربردی با دستگاه اندرویدی خود از اسنادتان اسکن بگیرید. این نرم افزار اندرویدی بعد از گرفتن عکس به صورت خودکار تنظیماتی انجام می دهد و تصویری واضح و با کیفیت به شما می دهد. با این نرم افزار رایگان دیگر به اسکنر و کامپیوتر نیاز ندارید، همچنین قابلیت دادن خروجی تصویر با فرمت pdf را دارد. این اپلیکیشن اسکن را با سرعت بالا انجام داده، قابلیت به اشتراک گذاری در dropbox را دارد، قابلیت تغییر رنگ به سیاه و سفید و همچنین فشرده سازی نیز جزء ویژگی های آن می باشد.

مصطفی بازدید : 65 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Chrome-Browser-–-Google

 دانلود نرم افزار مرورگر کروم- گوگل

همه شما کاربران عزیز اندروید با مرورگر قدرتمند و پرسرعت گوگل کروم اشنایی دارید. حال در اینجا نسخه جدید نرم افزار Chrome Browser – Google  را که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده معرفی می کنیم. این نرم افزار اندروید به شما قابلیت باز کردن تعداد زیاد صفحات وب با بالاترین سرعت را می دهد هم چنین می توانید صفحات وب را ذخیره و بوک مارک های را اضافه کنید.

برخی از قابلیت های اصلی این نرم افزار اندروید:

امکان بزرگنمایی سریع

سرعت بسیار بالا در باز کردن صفحات وب

محیط ساده و شیک

رابط کاربر پسند و اسان

قابلیت ذخیره کردن صفحات وب

افزودن بوک مارک ها

رایگان بودن برنامه

مصطفی بازدید : 151 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

cpu-z

انلود نرم افزار تست و نمایش اطلاعات گوشی

نرم افزار CPU-Z  یکی از پرکاربردترین برنامه در زمینه مشاهده اطلاعات CPU گوشی می باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می توانید میزان سرعت CPU، طلاعات کامل CPU، اطلاعات دقیق ریزپردازنده های گوشیتان را مشاهده کنید هم چنین گوشی اصلی را از تقلبی شناسای کنید.

 برخی از قابلیت های این نرم افزار اندروید:

مشاهده میزان سرعت CPU

محیط کاربر پسند و راحت

مشاهده اطلاعات گوشی

رایگان بودن برنامه

و …

مصطفی بازدید : 67 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

viber

با استفاده از این برنامه با هر کسی در هر جای جهان می توانید به صورت رایگان در ارتباط باشید. این نرم افزار  قوی را بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در سطح دنیا دانلود کرده اند.

بعد از نصب این برنامه بر روی دستگاه اندرویدیتان و ساختن اکانت می توانید از میان مخاطبانتان کسانی که از وایبر استفاده می کنند را پیدا کنید و با آنها از طریق wifi و یا اینترنت دستگاه تماس برقرار کنید. پیش نیاز این نرم افزار اندرویدی نسخه ی اندروید ۲٫۲ و بالاتر است.

ویژگی های این نرم افزار رایگان:

برقراری تماس با کیفیت HD

اشتراک گذاری فیلم، عکس و …

امکان ایجاد گروه هایی تا سقف ۱۰۰ نفر از میان دوستان

قابل استفاده برای  اندروید، مک و ویندوز

مصطفی بازدید : 70 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

2

یش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Start menu for Android همانطور که از نامش پیداست طراحی گردیده تا بتواند استارت منوی موجود در نسخه های مخلتف ویندوز را بر روی اندروید شما آورده و شبیه سازی کند با تمامی ویژگی هایش . به طور مثال در این نرم افزار که بر روی هو م اسکرین تان قرار خواهد گرفت می توانید اقدام به جستجو کردن برای یافتن اپلیکیشن های مختلف ، ایجاد میانبر برای پوشه های دلخواه و یا افراد قرار گرفته در یک گروه استفاده کنید . افزون بر این داشتن چنین ابزار خارق العاده ای می تواند زیبایی خاصی را به اندرویدتان هدیه کند .

مصطفی بازدید : 142 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

ف

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

نرم افزار MyScript Stylus بهترین تشخیص دهنده دست خط برای سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه به شما اجازه می دهد تا با نوک انگشتان یا قلم مخصوص خود صفحه نمایش را لمس کرده و در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . این اپلیکیشن بر روی تمامی صفحه نمایش های خازنی قابل اجرا می باشد . دقت داشته باشید که این برنامه می تواند بهترین جایگزین برای  صفحه کلید اسمارت فون اندرویدی شما باشد . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از این تکنولوژی  می توانید  به  ویرایش اسناد ، مرورگری وب ، مدیریت روی ایمیل و جیمیل بپردازید .

ویژگی های اصلی :

قابل اجرا بر روی صفحه نمایش های خازنی

تشخیص حرفه ای دست خط

وبگردی به صورت پیشرفته

امکان ویرایش اسناد

رابط کاربری شیک

پشتیبانی از زبان شیرین پارسی

مصطفی بازدید : 76 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

7

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید بر روی چوب حکاکی کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان Pyrography  را از دست ندهید . توجه داشته باشید که این برنامه فقط یک سرگرمی نیست ، بلکه به شما کمک می کند تا آثار هنری واقعی متعددی را ایجاد کنید ! برای اجرا تنها کافی است بوم مورد نظر خود را انتخاب کنید . لازم به ذکر است که پس از اتمام کار قادر خواهید بود تا آثار هنری خود را از طریق ایمیل به دوستان خود ارسال نموده و به آن ها هدیه دهید .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری آثار از طریق ایمیل

خلق آثار هنری متعدد

حکاکی بر روی چوب

مصطفی بازدید : 86 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

9

مرورگر اپرا Opera یکی از محبوب ترین نرم افزار های باز کردن صفحات وب (وب بروزر) است (همانند اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس). این روزها استفاده از گوشی های هوشمند و به خصوص موبایل های دارای صفحه نمایش بزرگ و مشاهده صفحات اینترنت و وبسایت ها روی گوشی لذت تازه ای را برای کاربران اینترنت به ارمغان آورده است. در این مقاله دانلود اپرا مینی یکی از بهترین وب بروزرهای موبایل برای گوشی های جاوا Java Opera، گوشی های اندروید Android Opera و گوشی های سیمبین Symbian Opera قرار دادیم. تا کاربران گوشی های مختلف بتوانند از این نرم افزار مرورگر وب اپرا استفاده نمایند. این وب بروزر کم حجم آخرین نسخه اپرا مینی می باشد.

مصطفی بازدید : 77 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (1)

j

هیچ محدودیتی وجود ندارد! تماس ها و پیام به همان اندازه که شما می خواهید!

LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تا به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.

در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در 24 ساعت شبانه روز است!

LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 230 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

( در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است. )


مصطفی بازدید : 83 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ت

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Lie Detector HD نرم افزاری بسیار جالب است که با اندازه گیری کردن فشار خون ، عرق دست و دمای انگشت تشخیص می دهد که در حال راست گفتن هستید یا دروغ‌ !
برای استفاده از این اپلیکیشن بسیار جذاب که تا کنون بیش از یک میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده اتسم می بایست انگشت خود را بر روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت تان قرار داده و به گفتن ( فکر کردن ) دروغ یا حقیقت مشغول شوید و سپس انگشت تان را از روی صفحه بردارید . اینجاست که حقیقت آشکار خواهد شد !

مصطفی بازدید : 75 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

8

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پس از ارایه اپلیکیشن سیری برای iOS ، با گذشت زمان نه چندان زیادی برنامه های مشابه آن برای اندروید ارایه گردیدند که Alex (Siri for Android) Pro  یکی از آنها می باشد . این نرم افزار می تواند با شما گپ زده ، کارهایتان را انجام داده و حتی پروفایل تان در شبکه های اجتماعی را به روز کند . اگر می خواهید کارهای خود را بدون دخالت دست و تنها با گفتن چند کلمه انجام دهید ، این برنامه بسیار کاربردی را از دست ندهید .

مصطفی بازدید : 98 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

ل

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا می دانستید دوربین اندروید شما قادر است از روح های سرگردان نیز عکس بگیرد ؟!

Ghost in Cam Pro برنامه بسیار جالبی است که امکان انجام چنین کاری را با نصب بر روی گوشی یا تبلت شما فراهم آورده و می تواند لحظات بسیار شاد و البته شگفت انگیزی را برای شما و دوستانتان ایجاد کند .

ویژگی ها :
- تصاویر ترسناک : عکس های ترسناک بسیاری در این اپلیکیشن وجود دارد که شما می توانید به صورت دستی و یا اتوماتیک از آنها برای تزیین تصاویر خود بهره بجویید .
- فریم های ترسناک : اگر می خواهید عکس هایی که گرفته اید در قاب های دلهره آور قرار گیرند ، این ویژگی به شما کمک خواهد نمود .
- دوربین ترسناک : با استفاده از این امکان می توانید از دوست خود بخواهید که با دوربین اندروید شما عکسی بیاندازد . پس از ضبط شدن تصویر حتما او ترس را در وجودش احساس خواهد کرد !
- پشتیبانی از دوربین عقب و جلو
- امکان تنظیم شفافیت روح ها
- استفاده از افکت های تصویری مختلف

مصطفی بازدید : 96 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازار

بازار مانند پلی استور و یا اپ استور به شما این امکان را می دهد تا برنامه های مورد نیاز خود را به صورت رایگان و بدون هیچ دردسری دانلود کنید. از ویژگی های بازار می توان به سرعت دانلود بالا و آپدیت زود به زود و قار گرفتن برنامه های جدید و … نام برد.همچنین شما می توانید برنامه های خود را در بازار قرار دهید. بازار قابل اجرا در تمامی گوشی های اندرویدی می باشد.

مصطفی بازدید : 82 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

س

وسیله این نرم افزار برقراری تماس تصویری و رایگان بصورت اینترنتی با دوستان و یا آشنایتان در اسکایپ بوسیله تلفن های همراه اندروید و آیفون با کیفیتی بالا امکان پذیر می باشد .

درباره ما
برترین سایت پیرانشهر دانلود بازی-برنامه-فیلم واموزش درسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید در وب سایت چه مطالبی قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 374
  • بازدید کلی : 11,452