loading...
برترین سایت پیرانشهر
به سایت من خوش امدید
خوش امدید

آخرین ارسال های انجمن
مصطفی بازدید : 98 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Plants vs zombies 1.2 نسخه جدید بازی بسیار محبوب و اعتیاد آور Plants VS Zombies 1.2.0.1073

Plants VS Zombies یا همان گیاهان علیه بیگانگان یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هاییست که پس عرضه اولین نسخه آن با استقبال بیش از حدی روبرو شد که این در نوع خود در میان بازی هایی با حجم کم , بی نظیر است. در این بازی جذاب زامبی ها به خانه شما هجوم می آورند و شما بایستی با کاشت گل و گیاه مانع ورود آن ها به داخل شوید و آن ها را نابود سازید. نسخه ای جدید از این بازی ( 1.2.0.1073 ) آماده دریافت برای شما عزیزان بوده که در این نسخه مشکلات و باگ های بازی رفع شده و امکانات جدید تری به آن افزوده شده که همه آن ها موجب شده اند تا جذابیت بازی دوچندان شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مصطفی بازدید : 92 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

angry birds seasons 3.0 بازی پرندگان خشمگین فصول Angry Birds Seasons 3.0.0   کامپیوتر

س از فرا رسیدن روز ترس یا همان هالووین ( Halloween ) که مناسبتی مهم در کشور های اروپایی محسوب می شود , سری Seaosons یا همان فصول بازی مشهور Angry Birds , نسخه ای جدید , متفاوت و مطابق بر رسوم این روز به یادماندنی که فقط یکبار در سال اتفاق می افتد , ارائه کرد. در این نسخه از بازی که 30 مرحله جدید با عنوان Haunted Dogs که به مراحل قبل اضافه شده , کاراکتر های آن نیز جلوه ای ترسناک گرفته اند و جذابیت بازی دو چندان شده است. هم اکنون می توانید نسخه جدید ( 3.0.0 ) و همراه با کرک بازی Angry Birds Seasons را که شامل تمامی مراحل آن می شود را از سایت بازی های رایگان برای PC دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 
مصطفی بازدید : 84 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat 5 دانلود بازی فوق العاده مهیج و خاطره انگیز Mortal Kombat 5

همان طور که بسیاری از شما آشنایی دارید سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از زمان کنسول SEGA تا کنون که در کنسول ها PS3 یا XBOX نیز در حال توسعه است , وجود دارد. این بازی با دارا بودن صحنه های اکشن و خشونت آمیز توانست طرفداران بسیاری را از سراسر دنیا جمع آوری کند. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه پنجم و بسیار جذاب بازی Mortal Kombat را برای شما عزیزان به صورت رایگان در نظر گرفته ایم. در این نسخه از بازی گرافیک آن بهبود یافته و کاراکتر های جدیدی به آن افزوده شده است. هم چنین یکی از قابلیت های منحصر بفرد آن دو نفره بودن آن است که جذابیت بازی را دوچندان می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مصطفی بازدید : 112 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

8

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

 

مصطفی بازدید : 82 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

th

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود.

مصطفی بازدید : 115 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

5

دو سال پیش عنوانی پلتفرمینگ منتشر شد که با ارائه جو جدیدی توانست مدل جدیدی رو از این سبک با داستانی زیبا ارائه کند در این بازی ما با سه شخصیت متفاوت همراه هستیم که از توانایی های مهم این بازی سویئچ کردن در بین این کارکترها هستش زیرا که هر کدام از آن ها توانایی های خاص خودشون رو دارن و این که حتما این تونایی ها در گیم پلی بازی تاثیر مستقیمی دارد همانطور که در قسمت قبلی دیدم و این بار هم خواهیم دید در اولین نمایش این بازی در سال پیش دیدیم که همان سه شخصیت بازی حضور دارند و با توجه به موسیقی زیبای بازی و روند عالی که در آن نمایش کوتاه دیدیم آخر کار ما با یک قورباغه بزرگ روبرو می شیم که ویدئو در آنجا تمام می شود و ما را در عطش باقی قرار میده. اکنون نسخه جدید و 2 این بازی زیبا که از نظر تمام منتقدان توانسته پیشرفت چشمگیری چه از لحاظ گیم پلی و چه از لحاظ گرافیک داشته باشد عرضه شده است و این بعد از تاخیر خوردن بازی خبر بسیار مسرت بخشی می تواند برای دوستدارانش باشد.

مصطفی بازدید : 103 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

اا

این بار «سم فیشر» شخصیت اصلی بازی «اسپلینتر سل Splinter Cell» در خاورمیانه ، مرز ایران ، عراق و سوریه می آید تا ماموریت های خود را انجام دهد. داستان بازی Splinter Cell: Blacklist که تا چند ماه دیگر عرضه می شود ، شش ماه بعد از نسخه محکومیت جریان دارد. در تریلرهای منتشر شده از اسپلینتر سل ، سم فیشر در کردستان عراق و ایران حضور پیدا کرده و شخصیت ها نیز به فارسی صحبت می کنند

 

گروه هایی که از حضور نیروهای ارتش آمریکا در کشورهایشان ناراضی هستند ، تلاش دارند بر اساس عملیاتی به نام فهرست سیاه به مبارزه علیه نیروهای آمریکایی بپردازند. سازمان اطلاعات مخفی آمریکا به سم فیشر دستور می دهد تا به درون این گروه ها نفوذ کرده و عملیات آن ها را خنثی کند.

مصطفی بازدید : 105 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

4

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه بتا بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 برای کامپیوتر منتشر شد . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند. کمتر از یک هفته دیگر نسخه بتای بازی با عنوان Battlefield 4 که بیشتر از 2 سال رویآن کار شده است عرضه می شود . نسخه نهایی بازی 29 اکتبر ( 7 آبان ) منتشر می شود . نسخه بتای این بازی محاصره شانگهای نام دارد . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و

مصطفی بازدید : 397 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

call of duty 10

نسخه جدید بازی Call Of Duty Ghosts ندای وظیفه ارواح برای کنسول PS3 و XBox360 و همچنین کامپیوتر منتشر شد . در تاریخ  ۹ June اولین تریلر این بازی قبل از کنفرانس سالانه بازیهای کامپیوتری E3  توسط شرکت سونی و مایکروسافت منتشر شد . Activision اکتیویژن اولین گیم پلی این بازی را در نمایشگاه بازیهای کامپیوتری E3 به نمایش گذاشت . به بازی ندای وظیفه : ارواح خوش آمدید . پا به یکی از بزرگترین و جذابترین سری بازی های سرگرمی گذاشته اید . ویژگی های جدید به این نسخه از بازی اضافه شده است که شما را به یکی از ماهرترین سربازها برای نجات و رهایی یک ملت تبدیل کرده است اما زنده ماندن به همین سادگی ها هم نیست . به گفته مارک روبین تهیه کننده بازی , آنها بدون استراحت برای تهیه نسخه کامپیوتر این بازی شبانه روز تلاش کردند تا نسل جدیدی از سری بازیهای ندای وظیفه را ارائه دهند .

استفاده از موتور next-gen سطح غوطه وری و عملکرد را به شکل خیره کننده ای به وجود آورده است و باعث شده است تا بازی با کیفیت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود . محیط ها و سطوح بازی به طرز خارق العاده ای با دقت زیادی طراحی شده است و در بازی از پیشرفته ترین و جدیدترین دست آوردهای نظامی نیز بهره برده است همچنین درگیری ها در بازی بسیار طبیعی بوده و هر لحظه ممکن است از طرف دشمنان مورد حمله قرار بگیرید , پس حواس خود را جمع کنید . در کنار شما سگ نگهبانی است که زمانی که دشمنان نزدیک شما باشند هشدار می دهد و وقتی که به شما بسیار نزدیک شوند به انها حمله کرده و از شما محافظت می کند . این قسمت بازی یکی از بهترین تجربه های بازی چند نفره است که پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید .

مصطفی بازدید : 89 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

856

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

درباره ما
برترین سایت پیرانشهر دانلود بازی-برنامه-فیلم واموزش درسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید در وب سایت چه مطالبی قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 11,440