loading...
برترین سایت پیرانشهر
به سایت من خوش امدید
خوش امدید

آخرین ارسال های انجمن
مصطفی بازدید : 71 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

2

یش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Start menu for Android همانطور که از نامش پیداست طراحی گردیده تا بتواند استارت منوی موجود در نسخه های مخلتف ویندوز را بر روی اندروید شما آورده و شبیه سازی کند با تمامی ویژگی هایش . به طور مثال در این نرم افزار که بر روی هو م اسکرین تان قرار خواهد گرفت می توانید اقدام به جستجو کردن برای یافتن اپلیکیشن های مختلف ، ایجاد میانبر برای پوشه های دلخواه و یا افراد قرار گرفته در یک گروه استفاده کنید . افزون بر این داشتن چنین ابزار خارق العاده ای می تواند زیبایی خاصی را به اندرویدتان هدیه کند .

مصطفی بازدید : 144 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

ف

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

نرم افزار MyScript Stylus بهترین تشخیص دهنده دست خط برای سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه به شما اجازه می دهد تا با نوک انگشتان یا قلم مخصوص خود صفحه نمایش را لمس کرده و در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . این اپلیکیشن بر روی تمامی صفحه نمایش های خازنی قابل اجرا می باشد . دقت داشته باشید که این برنامه می تواند بهترین جایگزین برای  صفحه کلید اسمارت فون اندرویدی شما باشد . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از این تکنولوژی  می توانید  به  ویرایش اسناد ، مرورگری وب ، مدیریت روی ایمیل و جیمیل بپردازید .

ویژگی های اصلی :

قابل اجرا بر روی صفحه نمایش های خازنی

تشخیص حرفه ای دست خط

وبگردی به صورت پیشرفته

امکان ویرایش اسناد

رابط کاربری شیک

پشتیبانی از زبان شیرین پارسی

مصطفی بازدید : 77 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

7

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید بر روی چوب حکاکی کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان Pyrography  را از دست ندهید . توجه داشته باشید که این برنامه فقط یک سرگرمی نیست ، بلکه به شما کمک می کند تا آثار هنری واقعی متعددی را ایجاد کنید ! برای اجرا تنها کافی است بوم مورد نظر خود را انتخاب کنید . لازم به ذکر است که پس از اتمام کار قادر خواهید بود تا آثار هنری خود را از طریق ایمیل به دوستان خود ارسال نموده و به آن ها هدیه دهید .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری آثار از طریق ایمیل

خلق آثار هنری متعدد

حکاکی بر روی چوب

مصطفی بازدید : 116 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

8

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

 

مصطفی بازدید : 85 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

th

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود.

مصطفی بازدید : 117 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

5

دو سال پیش عنوانی پلتفرمینگ منتشر شد که با ارائه جو جدیدی توانست مدل جدیدی رو از این سبک با داستانی زیبا ارائه کند در این بازی ما با سه شخصیت متفاوت همراه هستیم که از توانایی های مهم این بازی سویئچ کردن در بین این کارکترها هستش زیرا که هر کدام از آن ها توانایی های خاص خودشون رو دارن و این که حتما این تونایی ها در گیم پلی بازی تاثیر مستقیمی دارد همانطور که در قسمت قبلی دیدم و این بار هم خواهیم دید در اولین نمایش این بازی در سال پیش دیدیم که همان سه شخصیت بازی حضور دارند و با توجه به موسیقی زیبای بازی و روند عالی که در آن نمایش کوتاه دیدیم آخر کار ما با یک قورباغه بزرگ روبرو می شیم که ویدئو در آنجا تمام می شود و ما را در عطش باقی قرار میده. اکنون نسخه جدید و 2 این بازی زیبا که از نظر تمام منتقدان توانسته پیشرفت چشمگیری چه از لحاظ گیم پلی و چه از لحاظ گرافیک داشته باشد عرضه شده است و این بعد از تاخیر خوردن بازی خبر بسیار مسرت بخشی می تواند برای دوستدارانش باشد.

مصطفی بازدید : 88 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

9

مرورگر اپرا Opera یکی از محبوب ترین نرم افزار های باز کردن صفحات وب (وب بروزر) است (همانند اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس). این روزها استفاده از گوشی های هوشمند و به خصوص موبایل های دارای صفحه نمایش بزرگ و مشاهده صفحات اینترنت و وبسایت ها روی گوشی لذت تازه ای را برای کاربران اینترنت به ارمغان آورده است. در این مقاله دانلود اپرا مینی یکی از بهترین وب بروزرهای موبایل برای گوشی های جاوا Java Opera، گوشی های اندروید Android Opera و گوشی های سیمبین Symbian Opera قرار دادیم. تا کاربران گوشی های مختلف بتوانند از این نرم افزار مرورگر وب اپرا استفاده نمایند. این وب بروزر کم حجم آخرین نسخه اپرا مینی می باشد.

مصطفی بازدید : 113 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

ا

 

(92/12/21) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید به 1.20.0

+ نسخه پول بینهایت

Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است. شما در مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می‌آیند جا خالی دهید.

ثق

 

 

مصطفی بازدید : 50 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

پس از گذشت مدت ها بالاخره گوگل دست بکار شد و نسخه جدید مسنجر خود را ارائه کرد . مهمترین امکانی که به این نسخه اضافه شده است ، قابلیت « پیغامهای آفلاین » است که یکی از کاستی های این مسنجر به شمار می رفت . این قابلیت جزو مواردی است که خصوصا برای ما ایرانی ها مهم است …
چنانچه از سرویس پست الکترونیک Gmail استفاده می کنید، با دریافت این نرم افزار وارد دنیای چت گوگل شوید، این مسنجر امکان برقراری ارتباط به صورت متنی و صوتی را برای شما فراهم میکند.  کیفیت صدا در چت صوتی این نرم افزار بسیار بهتر است کیفیت صدا در نرم افزار یاهو مسنجر است همچنین میزان استفاده از حافظه RAM در این نرم افزار به مراتب کمتر از یاهو مسنجر می باشد.

 

 

 

password نسخه جديد نرم افزار گوگل تاك با امكانات جدید   Google Talk 1.0.0.105 پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جديد نرم افزار گوگل تاك با امكانات جدید   Google Talk 1.0.0.105 لینک دانلود – 1.5 مگابایت | لینک کمکی

مصطفی بازدید : 79 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (1)

j

هیچ محدودیتی وجود ندارد! تماس ها و پیام به همان اندازه که شما می خواهید!

LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تا به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.

در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در 24 ساعت شبانه روز است!

LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 230 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

( در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است. )


تعداد صفحات : 9

درباره ما
برترین سایت پیرانشهر دانلود بازی-برنامه-فیلم واموزش درسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید در وب سایت چه مطالبی قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 657
  • بازدید کلی : 11,735