loading...
برترین سایت پیرانشهر
به سایت من خوش امدید
خوش امدید

آخرین ارسال های انجمن
مصطفی بازدید : 75 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Craft-Juice

این بازی تنها با گذشت کمی بیش از یکماه از زمان انتشار، حدود ۱۷۰۰ بار در هر روز دانلود شده است، که آمار استقبال بی نظیری نسبت به بازی های آنلاین و حتی در میان بازی های ایرانیاست.

مصطفی بازدید : 63 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Document-Scanner

به وسیله ی این نرم افزار کاربردی با دستگاه اندرویدی خود از اسنادتان اسکن بگیرید. این نرم افزار اندرویدی بعد از گرفتن عکس به صورت خودکار تنظیماتی انجام می دهد و تصویری واضح و با کیفیت به شما می دهد. با این نرم افزار رایگان دیگر به اسکنر و کامپیوتر نیاز ندارید، همچنین قابلیت دادن خروجی تصویر با فرمت pdf را دارد. این اپلیکیشن اسکن را با سرعت بالا انجام داده، قابلیت به اشتراک گذاری در dropbox را دارد، قابلیت تغییر رنگ به سیاه و سفید و همچنین فشرده سازی نیز جزء ویژگی های آن می باشد.

مصطفی بازدید : 67 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Zapya

 دانلود نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها از طریق وای فای

نرم افزار Zapya  یکی از نرم افزارهای پرکابرد و برتر برای به اشتراک گذاری انواع فایل های مختلف با بیشتر سرعت می باشد شما می توانید بدون استفاده از کابل و بلوتوث فایل های خود را از طریق وای فای به اشتراک بگذارید. این برنامه تا به حال توسط ۵۰ میلیون کاربر دانلود شده است و هم چنین دارای محیطی شیک و کاربر پسند می باشد.

 برخی از قابلیت های این نرم افزار اندروید:

امکان منتقل کردن داده ها با سرعت ۱۰ مگابایت

به اشتراک گذاری تصاوبر

امکان اشتراک گذاری ویدئو

قابلیت اشتراک گذاری بازی

به اشتراک گذاری انواع مختلف فایل ها

امکان اشتراک گذاری موسیقی

قابلیت به اشتراک گذاری بی سیم فایل ها

محیطی راحت و ساده

رایگان بودن برنامه

مصطفی بازدید : 255 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

resident.evil4

پس از نابودی شهر راکون ماجراها و اتفاقات بسیاری رخ داد در این دوران دختر رئیس جمهور توسط عده ای ناشناس ربوده شد. شما در این بازی در نقش لیان  اسکات کندی که شخصیت اصلی داستان می باشد وظیفه دارید تا اشلی را پیدا کرده و او را به خانوداش باز گردانید برا اساس اطلاعاتی که به دست امده اشلی را در روستایی در اسپانیا مشاهده کرده اند. شما باید به این روستا بروید و دختر رئیس جمهور را پیدا کنید. ایا شما می توانید او را نجات بدهید؟ تحقیقات نشان داده است که تمامی این ماجراها و سرقت توسط شخصی به نام لوس ایلامینادوس که رئیس یک باند خلافکار می باشد انجام شده است. نام این بازی زیبا و اکشن اندروید را که برای شما معرفی کرده ایم  Resident Evil 4  می باشد

مصطفی بازدید : 45 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

BATTLEFIELD 4 Commander

دانلود بازی فرماندهی میدان

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی هیجان انگیز و اکشن اندروید را از دست ندهید. بازی BATTLEFIELD 4 Commander  دارای گرافیک سه بعدی واقعی با گیم پلی هیجانی می باشد. در این بازی اندروید شما به عنوان فرمانده جنگ های مختلف نیروهای خود را در موقعیت های مختلف استقرار کنید با مدیریت خوب و درست نیروها، حملات دشمنان را خنثی کرده و ان ها را زیر نظر داشته باشید. مهمات جنگی را به نیروها برسانید با حملات موشکی پی در پی دشمنان را نابود کنید. هم اکنون در ادامه می توانید انی بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن اندروید دریافت کنید.

مصطفی بازدید : 92 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Sonic & SEGA All-Stars Racing

دانلود بازی سونیک برای اندروید

بازی سونیک بی شک یکی از محبوب ترین بازی های کنسول های مختلف به حساب می آید که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. در Sonic & SEGA All-Stars Racing کاراکترهای سونیک یک مسابقه رالی را برگذار کرده اند و در آن به سختی با یک دیگر رقابت می کنند. این نسخه از بازی اندروید دارای مسابقات بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تری است که به حتم شما را بسیار سرگرم تر خواهد کرد. شباهت این نسخه را می توان مانند بازی کراش که برای Play Station عرضه شده بود، دانست. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

مصطفی بازدید : 111 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

ا

 

(92/12/21) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید به 1.20.0

+ نسخه پول بینهایت

Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است. شما در مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می‌آیند جا خالی دهید.

ثق

 

 

مصطفی بازدید : 109 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی TMNT: ROOFTOP RUN شما در نقش لئو ، دانی و یا میکی قرار گرفته و باید تا آن جا که می توانید بر روی پشت بام خانه ها راه بروید . بدون شک دویدن در پشت بام خانه های شهر نیویورک فوق العاده لذت بخش خواهد بود . در طول مراحل با دشمنان متعددی رو به رو خواهید شد که  بایستی همه آن ها را نابود کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب ، گرافیک بسیار عالی ، ارتقا سلاح ها و کسب پاداش های بی شمار اشاره داشت . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و هیجان انگیز را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافضه شدن مراحل جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مصطفی بازدید : 86 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

7

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Freehunter Lost Islands HD یک بازی تیراندازی شخص سوم برای دستگاه های اندرویدی می باشد . اکنون در سال ۲۰۶۸ هستید . بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا برای جمع آوری منابع قصد دارند دنیا را غارت کنند ! در این بازی شما در نقش یک شکارچی ماهر قرار داشته که بایستی مخالفان خود را از بین برده و ماموریت ها را به اتمام برسانید . در ۶ جزیره مختلف به کاوش پرداخته و ویرانه های باستانی را پیدا کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که این بازی را بر روی پردازنده های دو هسته ای و بالاتر نصب نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه های بیشتر به منو

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن سرعت بازی

درباره ما
برترین سایت پیرانشهر دانلود بازی-برنامه-فیلم واموزش درسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید در وب سایت چه مطالبی قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 365
  • بازدید کلی : 11,443