loading...
برترین سایت پیرانشهر
به سایت من خوش امدید
خوش امدید

آخرین ارسال های انجمن
مصطفی بازدید : 67 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

viber

با استفاده از این برنامه با هر کسی در هر جای جهان می توانید به صورت رایگان در ارتباط باشید. این نرم افزار  قوی را بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در سطح دنیا دانلود کرده اند.

بعد از نصب این برنامه بر روی دستگاه اندرویدیتان و ساختن اکانت می توانید از میان مخاطبانتان کسانی که از وایبر استفاده می کنند را پیدا کنید و با آنها از طریق wifi و یا اینترنت دستگاه تماس برقرار کنید. پیش نیاز این نرم افزار اندرویدی نسخه ی اندروید ۲٫۲ و بالاتر است.

ویژگی های این نرم افزار رایگان:

برقراری تماس با کیفیت HD

اشتراک گذاری فیلم، عکس و …

امکان ایجاد گروه هایی تا سقف ۱۰۰ نفر از میان دوستان

قابل استفاده برای  اندروید، مک و ویندوز

مصطفی بازدید : 255 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

resident.evil4

پس از نابودی شهر راکون ماجراها و اتفاقات بسیاری رخ داد در این دوران دختر رئیس جمهور توسط عده ای ناشناس ربوده شد. شما در این بازی در نقش لیان  اسکات کندی که شخصیت اصلی داستان می باشد وظیفه دارید تا اشلی را پیدا کرده و او را به خانوداش باز گردانید برا اساس اطلاعاتی که به دست امده اشلی را در روستایی در اسپانیا مشاهده کرده اند. شما باید به این روستا بروید و دختر رئیس جمهور را پیدا کنید. ایا شما می توانید او را نجات بدهید؟ تحقیقات نشان داده است که تمامی این ماجراها و سرقت توسط شخصی به نام لوس ایلامینادوس که رئیس یک باند خلافکار می باشد انجام شده است. نام این بازی زیبا و اکشن اندروید را که برای شما معرفی کرده ایم  Resident Evil 4  می باشد

مصطفی بازدید : 45 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

BATTLEFIELD 4 Commander

دانلود بازی فرماندهی میدان

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی هیجان انگیز و اکشن اندروید را از دست ندهید. بازی BATTLEFIELD 4 Commander  دارای گرافیک سه بعدی واقعی با گیم پلی هیجانی می باشد. در این بازی اندروید شما به عنوان فرمانده جنگ های مختلف نیروهای خود را در موقعیت های مختلف استقرار کنید با مدیریت خوب و درست نیروها، حملات دشمنان را خنثی کرده و ان ها را زیر نظر داشته باشید. مهمات جنگی را به نیروها برسانید با حملات موشکی پی در پی دشمنان را نابود کنید. هم اکنون در ادامه می توانید انی بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن اندروید دریافت کنید.

مصطفی بازدید : 92 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Sonic & SEGA All-Stars Racing

دانلود بازی سونیک برای اندروید

بازی سونیک بی شک یکی از محبوب ترین بازی های کنسول های مختلف به حساب می آید که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. در Sonic & SEGA All-Stars Racing کاراکترهای سونیک یک مسابقه رالی را برگذار کرده اند و در آن به سختی با یک دیگر رقابت می کنند. این نسخه از بازی اندروید دارای مسابقات بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تری است که به حتم شما را بسیار سرگرم تر خواهد کرد. شباهت این نسخه را می توان مانند بازی کراش که برای Play Station عرضه شده بود، دانست. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

مصطفی بازدید : 66 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

بررسی‌های جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 یکی پس از دیگری منتشر می‌شوند و به همین دلیل نیز فاصله معرفی تا عرضه این گوشی را پر می‌کنند. جدیدترین بررسی در مورد این گوشی، این بار اما از کشور روسیه می‌آید که در آن سعی شده قابلیت ضدآب بودن این گوشی را مورد بررسی قرار دهد. اغلب بررسی‌ها شامل طراحی بدنه، عملکرد فنی، قدرت دوربین و... می‎شوند، اما یک تیم روسی سعی کرده متفاوت از بقیه عمل کند و به همین دلیل به سراغ بررسی قابلیت ضد آب بودن این گوشی رفته است. 


تماشا کنید: بررسی قابلیت ضد آب بودن گوشی گلکسی اس 5

مصطفی بازدید : 88 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش از این شاهد ارائه تبلت‌های دیمو در بازار کشور بودیم که عموما کیفیت پایین و قیمت ارزانی داشتند. دیمو مدتی است که وارد صنعت تلفن‌های هوشمند نیز شده و چندین مدل تلفن هوشمند را روانه بازار نموده است. جدیدترین محصول این کمپانی یک فبلت 6.4 اینچی به نام سارینا است.

به گزارش روابط عمومی،‌ شرکت ارتباطات ایرانیان اروند اولین تبلت ایرانی موسوم به «سارینا» را با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز وارد بازار نموده است.

تبلت سارینای دیمو دارای صفحه نمایش لمسی 6.4 اینچی FHD است که تصاویر را با وضوح بالا و به صورت زنده پخش می‌کند.

یکی از ویژگی‌های اصلی ‌تبلت سارینا دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی آن است که به زوم اپتیکال، تشخیص چهره و لبخند، امکان فیلمبرداری با کیفیت بالا و همراه با لرزش گیر مجهز شده است. البته همانطور که در تصویر پایین نیز مشاهده می‌کنید مولفه‌های دوربین کمی جابجا شده‌اند و هنوز دقیقا نمی‌دانیم که واقعا دوربین این تلفن چند مگاپیکسلی است.

dimo-sarina-1

 

پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک با فرکانس یک گیگاهرتز،‌ سیستم عامل اندروید 4.2.1 ، حافظه رم 2 گیگابایت،‌ حافظه داخلی هشت گیگابایت و ظرفیت باطری 4200 میلی آمپرساعت از مشخصات فنی اصلی این فبلت به شمار می‌آیند.

این فبلت تازه وارد دیمو با گارانتی شرکت ارتباطات ایرانیان اروند با قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌‌گیرد. امیدواریم بر خلاف تبلت‌های دیمو، شاهد ارائه تلفن‌های هوشمند و فبلت‌های باکیفیت از این کمپانی ایرانی در بازار کشور باشیم.

مصطفی بازدید : 107 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

مدت زمان بسیاری فرصت دارید تا از بین کنسول های نسل بعد با توجه به سلیقه و بودجه تان یکی را برگزینید اما در اثنای انتظار برای شکسته شدن قیمت ها توسط فروشندگان و خرید کنسول با قیمت اصلی -که شاید معادل یک تلفن هوشمند باشد، می توانید راه آشنایی بیشتر با کنسول ها را در پیش گرفته و حسابی آماده شوید.


هر آنچه که مي بايست در مورد کنسول بازي ايکس باکس وان بدانيم

تعداد صفحات : 9

درباره ما
برترین سایت پیرانشهر دانلود بازی-برنامه-فیلم واموزش درسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید در وب سایت چه مطالبی قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 402
  • بازدید کلی : 11,480